Hledat:
Služby pro kalendáře a diáře
Filtr vyhledávání výrobce
10
položek
1
stránka
Sleporažba Sleporažba je nejvíce používanou metodou brandingu. Nechá vyniknout vašemu logu na koženkových materiálech v barvě podkladového materiálu. Ceny jsou pouze orientační, kompletní cenovou kalkulaci zašleme na vyžádání. Možná i personalizac
999.00 Kč bez DPH
1 208.79 Kč s DPH
Jako jediní na světě umíme plnobarevnou ražbu diáře v barvách CMYK. Tuto metodu máme patentovanou. Jedná se o jednu z nejušlechtilejších metod brandingu. Tato nová metoda brandingu umožňuje prostorové zviditelnění Vašeho loga.
1 199.00 Kč bez DPH
1 450.79 Kč s DPH
Potisk stolního kalendáře - vícebarevný oboustranný. Cena je za potisk obou stran kalendáře.
899.99 Kč bez DPH
1 088.99 Kč s DPH
Vztahuje se pouze pro potisk spodní laše. Potisk tří a čtyřměsíčních kalendářů pouze na dotaz.
899.99 Kč bez DPH
1 088.99 Kč s DPH
Ražba diáře přes fólii je možná pouze do tvrdších povrchů diářů. Zda je diář vhodný pro ražbu přes fólii sdělíme na vyžádání nebo je u daného diáře uvedeno pro jaký typ ražby je jeho povrch vhodný. Realizace již od 1ks. Možná i personalizace. Ceny
1 099.00 Kč bez DPH
1 329.79 Kč s DPH
reklamní záložky do diáře - tkané, tištěné (od 100 ks.)
1.65 Kč bez DPH
2.00 Kč s DPH
Potisk Potiskujeme plnobarevně. Na vaše přání vyrobíme jakýkoliv potisk.
557.00 Kč bez DPH
673.97 Kč s DPH
Potisk stolního kalendáře - jednobarevný oboustranný. Cena je za potisk obou stran kalendáře.
669.99 Kč bez DPH
810.69 Kč s DPH
Vztahuje se pouze pro potisk spodní laše. Potisk tří a čtyřměsíčních kalendářů pouze na dotaz.
899.99 Kč bez DPH
1 088.99 Kč s DPH
Tisk 3D loga na diář. Tato nová metoda brandingu umožňuje prostorové zviditelnění Vašeho loga. Nejvhodnější je tisknout logo do výšky 0,5 mm. Logo je možno natisknout plnobarevně + bílá + lak. 3D logo spolehlivě drží na jakémkoliv povrchu diáře. Neméně
1 500.00 Kč bez DPH
1 815.00 Kč s DPH
-
-
- je skladem- k dispozici do 48 hodin- není skladempo kliknutí na ikony se zobrazí detailní dotazovač skladu
-
Body/ks - bodová hodnota produktu v promoakci;
-
- sestava - sloučení komponent ve virtuální produkt,(komponenty se mohou prodávat i samostatně)
S
sestava
- hák - produkt, k němuž se při prodeji automaticky přiřazují další produkty (například zdroj + přívodní šňůra apod.)H
hák